Monday, October 18, 2010

Semangat wira waja!

Menyampah tak? Menyampah kan..kejap ade, kjap xde. Jgn mnyampah sgt, org kate klu mule2 menyampah lame2 jd sayang..haaa.. SAYANG tau.. Jgn tak caye..

Nothin much, amat sangat terlalu bz dgn
WEDDING preparation. B2B la katekan. Excited ekceli, but at the same time..neves nk mamposs!!!

Kenapa menulis semula? Ade terbaca blog seorang kawan yang menulis dari hati. Sekaligus, membuka hati aku untuk menulis semula. Bukan plagiat, tapi kadang2 mmg kite kna ade pendorong..yang membangkitkan
'rase' dalam diri.

Ade banyak yan nak aku sampaikan, nak aku kongsi, nak aku luahkan. Sekadar berharap, yang aku akan trus jujur dalam menulis dan terus menulis dengan jujur.


sayang : moi

4 comments:

CikPuanMiera said...

babe!
gua tacing oh bace entry lu.

jujurlah padaku.
bila kau xlagi cinta.

muahahaha skali kuar lagu radja.
hambek sebijik :p

go go. teruskan menulis sayangku.

MOI said...

gua pon tacing tau..
tacing dgn sokongan padu dari lu..
i lebiu r..
:P

CikPuanMiera said...

lebiu bery seterong babe.
bernanah ati ni rasanya.

agagagaga

MOI said...

adoii..bernanah silela taruk minyak gamat babe!
ahahaha